Wednesday, 5 August 2015

Perutusan Raja Sehari: Amirul & Athirah + Aiman & Atiqah

instagram. ijab dan kabul Athirah & Amirul
Blog pertama saya dan ketika ini, saya telah pun bergelar isteri selama 74 hari. Haha. Atau pun 2 bulan 12 hari gituuu. Gambar yang agak blur ni, adalah gambar saya ketika di majlis pernikahan kami. Alhamdulillah, syukur tak terhingga atas berkat doa dan restu keluarga, akhirnya hubungan kami berkawan selama 8 tahun ke jinjang pelamin pada tahun ke-9 persahabatan kami. Moga Allah terus memberkati perkahwinan kami, dan sayang, jom kite berlumba-lumba kumpul pahala banyak-banyak okey?!, Chaiyok!

Saya belum hamil. (Okey, saya jawab dulu soalan orang ramai)


Kami sama umur. Cuma saya lahir lewat 6 bulan daripada suami. (Mesti mention ker?)


Saya nak share gambar kahwin kitorang lah, tapi bukan daripada kamera proffesional. Handphone sudahhh....



24 Mei 2015. Syaaban 1436H.
-gambar ihsan Nur Shuhadah


30 Mei 2015 Sanding pihak perempuan (Dewan Razali, Merbau Sempak)

Adik tersayang yang tolong ambilkan gambar. Thank you suka gambar ni sebab lipstick merah dah pudar. Haha. Dah jadi pengantin tapi banyak songeh, mak andam buat juga merah, nasib badan. Kejap, ada gambar lipstick merah.....



Merah kauu...nak senyum pun kekok. NERVOUS.
Kawan-kawan, adik beradik dan sepupu merangkap bridesmaid. 

Bridesmaid ni sebenarnya, saja je tak ada plan pun. Cuma nak ada kenangan sebelum berangkat ke U.A.E. Ehhh....nanti cerita pasal tu. Happy sangat dapat bergambar kenangan dengan mereka. Harap mereka tak lupakan saya.



31 Mei 2015 Majlis bertandang (Dewan Chef Halim, Selayang)
Malam 30 Mei tu, kami suami isteri menginap di hotel dimana dewan chef halim sediakan untuk pengantin. Letih wo! Baru tahu penat jadi pengantin. Oh ya, majlis sebelah lelaki ada dua pasang pengantin. Amirul Aiman dan Atiqah. Kami memang dah rapat sebab dah kenal 1,2 tahun sebelum berkahwin. Happy nya dapat sanding bersama!


Ini aje gambar kami bersama. Gambar kredit untuk sepupu Amirul.

Mereka nampak muda kan. Eh tak, kami berempat lah nampak muda. Harusss. Setelah itu, kami pun menaiki kenderaan yang disediakan untuk sesi Photoshoot. Naik berempat okey, nasib lah BMW luas. Kalau tak, pengsan penat.


-Gambar ikhsan daripada Official Photographer:

Berat okey kain sebab basah dek hujan. Tapi itu memori indah.
Pose ni I suke taw walaupun nampak I pendek. Ok byeee.


Pengantin adik: Aiman & Atiqah
Menari dan terus menari. Sweet.



Tak sabar tunggu gambar dari album kami siap. Alhamdulillah selesai sudah majlis perkahwinan kami. Semoga ikatan ini kekal hingga ke Jannah. #cintahinggakesyurga


No comments:

Post a Comment